Ako Ng Gihatag Nimo Akong Kasingkasing

Ang tagubtob sa kong dughan Dili na muhunong di na gyud mabangbang Ing-ini ko og mahigugma Buhaton kong tanan-tanan bisan og magkabuang Kabaw kong di ka mutagad Ning simple nga magbabalak Apan awit ra gyud ang akong mahalad Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing Ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping Hugti ang pagtoo nga dili. Ang katawhan nga nakalimtan ang Dios ug nga wala na siya gihigugma.


Pangutana Sa Ako Explore Tumblr Posts And Blogs Tumgir

Labyu Langga Tagalog Bawat tibok ng aking puso Hindi na hihinto hindi na matatapos Ganito akong tamaan.

Ako ng gihatag nimo akong kasingkasing. Instrumental A-Cm-D-Dm-E A-Cm-D-E Dm-E Pre-Chorus Bm Kabaw kong di ka mutagad Cm Ning simple nga magbabalak Bm Dm E Apan awit ra gyud ang akong mahalad Chorus A Cm Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing D Dm E Ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping A Cm Hugti ang pagtoo nga dili ko mobiya D Sa kasadyag kabalaka E. Ning simple nga magbabalak. From Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping to Ayaw lang sa Inayawan basin masugatan tas akong ex nga hawod ka tampalasan real quick.

Contextual translation of gihatag nimo ang kahayag sa akong kalibutan from Cebuano into Tagalog. CHORDS ver 3 by Jerika Teodorico. Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing.

Kalinaw sa imong kasingkasing. CHORDS ver 2 by Jerika Teodorico. Examples translated by humans.

Ang tagubtob sa kong dughan Dili na muhunong di na gyud mabangbang Ing-ini ko og mahigugma Buhaton kong tanan-tanan bisan og magkabuang Kabaw kong di ka mutagad Ning simple nga magbabalak Apan awit ra gyud ang akong mahalad Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing Ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping Hugti ang pagtoo nga dili ko mobiya Sa. Gitawag ka sa Diyos sa pagkakabig apan daghan ang dili gusto nga maminaw Kaniya. Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing Ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping Hugti ang pagtoo nga dili ko mobiya Sa kasadyag kabalaka Kanunay kang may kasangga I love you langga - Labyu.

Ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping. Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing Ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping Ug hugti ang pagtoo nga dili ko mobiya Sa kasadyag kabalaka Kanunay kang may kasangga I love you langga I love you langga I love you langga. Kanunay kang may kasangga.

Apan awit ra gyud ang akong mahalad. Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing. San Jose sa Edson Glauber kaniadtong Oktubre 27 2020.

Ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping. Ako nang gihatag nimo akong. Anak ko mianhi ako gikan sa Langit kauban ang akong Anak nga si Jesus aron mapanalanginan ang tanan nga katawhan.

Ug hugti ang pagtoo nga dili ko mobiya. Ako nang gihatag nimo akong kasingkasing Ikaw na ang bahala sa pagtipig ug pag-amping -LabyuLangga. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Ing-ini ko og mahigugma. Buhaton kong tanan-tanan bisan og magkabuang. Kabaw kong di ka mutagad.


Front Matter God Save Me Family Radio Worldwide


LihatTutupKomentar